fbpx

Blog

  • Kupovina poklona – 10 načina kako biti praktičan

    Kad pomislim na novogodišnje praznike, uskršnje, pa rođendane, godišnjice i sva druga sezonske obeležavanja, počne da me boli glava kad se spomenu kupovina poklona.

    Pri tome, ne zastupam tezu da kupovina poklona treba da je od onih “padam u nesvest od cene”, ali činjenica je da je sve to izdatak koji boli naš novčanik.

    Pa, iako u svim tim prilikama i jeste svojevrsno zadovoljstvo samo poklanjanje nekome nešto, zašto ne bi pokušali da budemo istovremeno i praktični?

    Ovo su neki moji predlozi, usvojeni tokom godina, kako da ta kupovina poklona bude i praktična u nekoj meri.

    Pročitaj više:

  • Izbor kolica za bebu posle 10 godina iskustva

    Da prošle nedelje nisam na čak tri mesta čula da bi ljudi platili e-book ili pomoć da naprave pravi izbor kolica za bebu, verovatno se ne bih opet ni latila pisanja bloga o kolicima. Odmah da se razumemo, neće biti pisanja nikakvih e-book izdanja. Ovde, kroz par blog postova, već možete naći sve što vas zanima i potrebno je da napravite izbor kolica za bebu prilikom kupovine.

    Ni ranije, a ni sada nikako ne bih mogla da umesto vas odlučujem da li treba da kupite ovaj ili onaj model kolica. Neretko dobijam mejl roditelja da napravim izbor umesto njih ili pak da kažem koji model kolica da kupe. To jednostavno nije moguće i ne želim da donosim njihove odluke.

    Izbor kolica za bebu u 2021. godini u odnosu na 2011. godinu

    Tokom ovih 10 godina čak se i nije previše toga promenilo. Mogla bih isto da kažem i za period od čak nekih 13 godina, od kada sam počela da pratim i obraćam pažnju na kolica za bebe.

    Tu i tamo su se javile neke izmene i unapređenja, neki brendovi kolica su prestali da se uvoze, neki se čak više i ne proizvode, ali suština pri izboru je ostala ista:

    • Svako bira prema svojim prioritetima. Nismo svi isti i nisu nam potrebe iste. Neko će bebu voziti samo povremeno, a neko će sa njom u kolicima obavljati svakodnevnu kupovinu. Neko će ići svuda pešaka, neko automobilom, a neko će morati da kolica ubacuje u autobus.
    • Još uvek ne postoje kolica koja su istovremeno male kilaže, a dovoljno udobna za bebu. O ultra laganim kolicima sam već pisala OVDE.
    • Bolje je uvek da birate original kolica, nego različite jeftinije kopije. Ne znam kako bih ovo objasnila, šta je original, a šta kopija, ali recimo da se rukovodite time da tradicija Chicco, Inglesina, Maxi Cosi kolica ipak ima kvalitet u svim detaljima izrade. I sami ćete prepoznati kada su kolica nekog brenda dizajnerski kopirana, ali je velika ušteda urađena pri odabiru materijala (pa je neudoban, krut, beba se znoji) ili pak materijal, od kog je napravljena osnova, pa mogu biti par kilograma teža, od originalne verzije ili lošeg kvaliteta (dolazi do pucanja osovine, točka itd.)
    • Uvek je bolje kupiti kvalitetna polovna kolica, na primer: Bagaboo, Cam, nego nova jeftina. Veća je verovatnoća da ova kvalitetna izdrže više dece i godina korićenja, a velika je ponuda sa sajtovima polovne robe.
    • Ukoliko imate mogućnosti i prostora, 3 u 1 kolica su opcija za koju se uvek zalažem i o tom tipu kolica sam već pisala OVDE. Posebno ako razmišljate o kupovini neke od sada popularnih kolevki, onda bolje odmah kupite kolica sa tvrdom korpom, koja nekada ima i postolje kao kolevka, nego da novac dajete i na kolevku odvojeno. Više o upotrebi tvrde korpe imate OVDE.
    izbor kolica za bebu

    Izbor kolica za bebu kao izbor automobila

    Moja omiljena metafora, kada pričam o kolicima, jeste da ih poredim sa automobilima i to sam više puta koristila i pri objašnjavanju određenih modela. Posebno sam neretko bila u situaciji da muškarci koji voze vrlo luksuzne automobile, daleko iznad mojih mogućnosti, pričaju o kolicima kao o potpunom bacanju novca. Priznajem da sam prilično namćorasta i atipična po mnogim pitanjima. Recimo, meni se “diže kosa na glavi” od proslava bebinog rođenja na kojima se troše veliki iznosi novca na alkohol i provod, a na bebi se na svemu štedi jer „šta ona zna u čemu se vozi“. No, da ne širim ovu temu i skrećem sa priče o kolicima.

    Odmah da se ogradim da razumem da ljudi imaju ograničene budžete, da imaju priliku da naslede i tako dalje. I sama sam dobijala na poklon, nasleđivala, kupovala polovno, kako mi je kada šta odgovaralo. Ovo se pre svega odnosi na one koji će svakako neki novac dati na kupovinu i imaju budžet za ovo ulaganje.

    Automobil vs. kolica:

    1. Zapitajte se da li je vama udobnije u Jugu ili Mercedesu? Koji je od ova dva automobila pouzdaniji i duže će trajati?
    2. Ok, postoji i Ferarri među kolicima od preko 1800 evra, ali, da li vi vozite Ferarri?
    3. Zgodno je imati mali autić sa kojim svuda možeš da se parkiraš, ali koliko je on udoban za duže putovanje? Da li u njega može da stane cela porodica sa prtljagom?
    4. Može biti ona čuvena “novo je uvek najbolje”, ali, šta mislite, da li će duže (uz određene popravke) izdržati Audi ili Dačija (pod pretpostavkom da kolica kupujete za više od jednog deteta)?
    5. Da li se za istu količinu novca više isplati kupiti polovan Audi ili novu Dačiju?
    6. Da li uvoznik ima obezbeđen servis i mogućnost nabavke rezervnih delova i presvlaka?
    7. Šta dobijate od dodatne opreme?

    Kada pređete sva ova pitanja, vi ćete se možda pronaći negde i time sebi olakšati izbor. Kod mene bi se izbor sveo na dobar automobil tj. izbor kolica za bebe srednje klase sa najviše dodatne opreme za budžet oko 500 evra ili, pak, isto to, samo polovno, ako imam budžet oko 200 – 250 evra.

    Moram da napomenem da uvek postoje izuzeci i, rekla sam više puta, birate prema svojim potrebama. Stoga su se moji izbori veoma razlikovali. Kupovala sam kolica i, upravo ova kao što sam navela – nova, za budžet do 500 evra jer smo planirali više dece, pa polovna blizanačka jer su mi trebala sam par meseci, pa nova do 200 evra, te jedna nasledili. O svemu i svojim izborima sam pisala ovde: Koja kolica smo koristili.

    izbor kolica za bebu

    Epizoda e-book o kolicima za bebe

    Više puta mi je i tokom ranijih godina predlagano da napravim e-book o kolicima koji bi bio jedan od izvora zarade. To se sigurno neće dogoditi jer imam prilično neko bezvezno mišljenje o tom vidu zarade i tzv. stručnim knjigama koje se na taj način prodaju. Prvo, ja nisam nikakav stručnjak, već samo zainteresovana i informisana o ovoj temi. Drugo, nekako bih imala ružan osećaj da ja sad tu neku maglu prodajem, a to nikako ne želim sebi, a i vama ipak mislim da je bespotrebno.

    Na ovom blogu u okviru Demetre, treba samo da odvojite vremena, koliko biste i za taj e-book “Izbor kolica za bebu” i pročitate par blogova koji će i u okviru ovog biti linkovani. Mimo toga, savetujem da pročitate recenzije nekoliko potpuno različitih modela kolica, kako biste imali u vidu šta zapravo vama treba i na koja nema svrhe da gubite vreme.

    Šta ćete u narednom periodu čitati na blogu, kada je izbor kolica za bebu u pitanju?

    Poslednjih godina nisam pisala o ovoj temi jer nisam imala vremena, a više nemam ni decu u uzrastu pogodnom da vršimo testiranja. Raspoložena sam da odgovorim i na neke Vaše nedoumice poput toga šta da birate ako Vam trebaju kolica a vozićete se više automobilom, autobusom i tako dalje. Molim vas samo da me ne pitate za konkretan model, jer vrlo često ni uvoznici odnosno prodavci nisu voljni da sarađuju pri pregledu, a sa druge strane ni ja nemam toliko vremena da par sati odvojim da odem i testiram određeni model da bih Vam odgovorila. Već sam pisala i o izboru kolica za starije dete, ono kada biste da ipak kupite i neka lakša i manja.

    Da rezimiram još jednom: savršena kolica ne postoje, ali ima odličnih modela i sigurno možete pronaći baš ono što vam odgovara, pa na kraju izbor kolica za bebu ispada lak.

    Photo by Alexandr Podvalny from Pexels

  • Puerri Diamond 3 u 1 kolica za bebe

    Gotovo dve godine nisam pisala recenzije o kolicima za bebe, a onda sam dobila pitanje za Puerri Diamond 3 u 1. U međuvremenu sam malo i ispala iz fazona. Donekle logično jer se nisam tom tematikom bavila profesionalno, a bogami ni privatno. Mnogo toga se promenilo na tržištu, neki brendovi se više ne uvoze u Srbiji, neki su ozbiljno unapredili svoj dizajn, a neki su unapredili dizajn, ali prilično prištedeli na kvalitetu da bi bili konkurentni na tržištu.

    Ono što mi je lično važno da naglasim, a oni koji su ovaj blog čitali i ranije, već znaju – recenzije su uvek objektivne, bilo plaćene ili ne. Kod onih recenzija koje su saradnja sa datim bredom, to je jasno naznačeno u tekstu. Već sam pisala o tome da li postoje savršena kolica za bebu, te je jasno da će svaka imati istaknute svoje prednosti i mane, a na vama je da donesete odluku na osnovu svojih želja, potreba i mogućnosti.

    Puerri 3 u 1 kolica za bebe – recenzija

    Više puta sam pisala o tome da smatram da je uvek bolji izbor kupiti neka kvalitetna 3 u 1 kolica koja ćete koristiti od početka do kraja. Ova kolica nude tu mogućnost, što je svakako prednost. Sa druge strane nisu baš laka, ali jesu lako upravljiva.

    Kolica su prilagođena za bebe od rođenja, pa sve do kraja korišćenja sa 15 kilograma ili oko 3 godine.

    Jedna od glavnih mana ovih kolica po meni je upravo brend. Nije stvar u tome da je sve u brendu, ali nešto ipak i jeste. Naime, moj predlog su kolica koja imaju višegodišnju tradiciju, poput nekog poznatijeg proizvođača tipa: Chicco, Cam, Inglesina, Maxi Cosi, Cybex…

    Zašto pričam o ovome? Prosto je. Kolica mogu da se pokvare. Recimo, ova imaju točkove na naduvavanje, uz njih dobijate pumpu. Ali šta ako pukne guma? Prvo se trebate raspitati da li je i koliko dostupan servis za ta kolica.

    Mi smo imali iskustvo servisiranja samo drške na Neonato kolicima (uvoznik je isti kao i za Cam) i odneli smo kolica i preuzeli posle 2-3 dana. Bez previše problema, a cena popravke je bila simbolična. (Posebno ću pisati o tome kako je kvar bio isključivo moja krivica.)

    puerri diamond 3 u 1 kolica
    Puerri Diamond 3 u 1 kolica

    Ko proizvodi Puerri kolica?

    Moram da istaknem da mi se ne dopada to što se ova kolica mogu naći samo na našem tržištu. Daleko od toga da imam predrasude prema tome što se kao zemlja proizvodnje navodi Kina. Smatram da postoji vrlo kvalitetna kineska roba.

    Iskustvo je pokazalo da se ovakva kolica namenski prave i proizvode u kratkom vremenskom periodu, prodaju na određenom tržištu i teško da ćete moći da nalazite zamenske delove ili bilo šta za njih kroz koju godinu. Ovo nije problem ako kupujete kišobran kolica za par desetina evra i kratko korišćenje. Ali ako želite da kolica koristite i za drugo dete ili pak prosledite nekome, onda vam je važno koliko će biti izdržljiva i upotrebljiva narednih par godina.

    Izgled Puerri Diamond 3 u 1 kolica

    Puerri kolica su nalik još nekim modelima koji su prodavani u posednje vreme na našem tržištu poput Bebetto Murano kolica. Sedište je dovoljno prostrano i ima 4 položaja.

    Materijal je dobrog kvaliteta, veoma otporan. Završna obrada materijala nije perfektna, ali je skroz u redu. Ram je u crnoj boji sa oker delovima. Tenda je dovoljno široka i velika, a obzirom da kolica imaju samo poluležeći položaj, dovoljna je da vam neće biti potreban suncobran ni kada beba spava u kolicima.

    Prečaga napred bebi omogućava da se drži za nju i osloni napred, a bebe uglavnom vole da na prečagi drže nožice ili da im tu zakačite igačke. Može da se otvori. Zakopčavanje je na 5 tačaka i kaiševi preko ramena imaju sunđerasti deo da bebi bude udobnije. Deo za noge se takođe može podešavati.

    Točkovi su veliki i na naduvavanje. Uz kolica se dobija pumpa za naduvavanje točkova. Ovo ujedno znači da su kolica vrlo udobna za bebu, laka za voženje, ali teška za nošenje i glomazna za pakovanje. Kod modela Quinny bih vam, na primer, rekla da je fantastično to što ima točkove na naduvavanje, ali kod švedskih kolica pitanje koji je procenat potrebe da se kupi zamenski točak.

    Ručke su sastavljene i podesive po visini i to u 7 tačaka, što je sjajna stvar.

    Korpa za odlaganje stvari je veoma prostrana i lako dostupna što je još jedna prednost ovih kolica.

    puerri diamond 3 u 1 kolica
    Puerri Diamond 3 u 1 kolica

    Dimenzije Puerri Diamond 3 u 1 kolica

    Dimenzije otvorenih kolica: 94 x 60 x 105 cm

    Dimenzije sklopljenih kolica: 24 x 60 x 68,5 cm

    Težina kolica: 10 kg

    Cena Puerri Diamond kolica

    Cena ovog 3 u 1 kompleta varira između 45 i 50 hiljada dinara, a ovih dana se mogu na akciji naći i po dosta nižoj ceni.

    Uz kolica se dobijaju auto sedište, čvrsta kopra, muf za auto sedište, zatim zimski muf za sportsko sedište, zaštita za kišu, torba za presvlačenje i pumpa za točkove.

    Prednosti Puerri kolica

    • za uzrast od 0-36 meseci;
    • dovoljno velika tenda;
    • prečaga i spojena ručka za voženje;
    • veliki točkovi koji pružaju dodatnu udobnost;
    • udobna, lako upravljiva kolica;
    • podesiva ručka po visini;
    • sve uključeno u cenu.

    Mane Puerri Diamond kolica

    • diskutabilan servis, kratko na tržištu,
    • komplikovano sklapanje,
    • puno prostora koji zauzimaju,
    • ne tako mala cena za kvalitet.
  • Klasična kišobran kolica – Chipolino Ergo

    Chipolino Ergo kišobran kolica

    Od 6 različitih modela kolica u kojima se vozilo moje troje dece, čak 2 modela su Chipolino. To dovoljno govori o tome da sam zadovoljna odnosom cene i kvaliteta koja se dobija za ova dečija kolica. Pošto često dobijam pitanja upravo vezano za kišobran kolica, evo predloga za jedan tipičan model kišobran kolica.

    Moram da se ogradim u startu jer razliku od većine roditelja, nisam neko ko je pobornik kišobran kolica. Moj predlog je uglavnom kvalitetniji model 2 u 1 ili 3 u 1 kolica koja su dovoljna od početka do kraja korišćenja. Mi imamo Chipolino Etro koja su 2 u 1, a pošto nam trebaju lagana kolica za narednih par meseci i dete već hoda, odlučili smo se za Chipolino Kikki kolica. Chipolino Ergo su prilagođenija manjoj deci, za razliku od modela Kikki, u ovim možete voziti bebu već od 6 meseci.

    Izgled Chipolino Ergo kolica

    Chipolino Ergo su jedna od kolica sa interesantnim inovativnim dizajnom. Naime, kolica imitiraju izgled zmaja i deca nakon godinu dana ih posebno vole jer im izgledaju kao velika igračka.

    chipolino ergo

    Sedište je dovoljno prostrano i ima poluležeći položaj. Ova kolica su dvopoložajna, nemaju pun ležeći položaj.

    Materijal je dobrog kvaliteta, veoma otporan. Dezen je zanimljiv kao što smo već spomenuli. Prodaju se u plavoj, zelenoj, crvenoj i roze boji. Ram je beli i veoma kvalitetan. Već sam pisala o tome da nisam očekivala da će tako biti otporan na grebanje i udarce. Što se prljanja tiče, nema ništa više posla nego kada imate kolica sa tamnim ramom.

    Tenda je dovoljno široka i velika, a obzirom da kolica imaju samo poluležeći položaj, dovoljna je da vam neće biti potreban suncobran ni kada beba spava u kolicima.

    Prečaga je sjajna stvar i kod moje dece se pokazala kao neophodna. Naime oni nisu želeli da sede kada se zakopčaju rameni pojasevi, klizili su namerno koliko god ih popustim, a bez njih su se suviše naginjali napred. Prečaga nam omogućava da se drže za nju i oslone napred, a bebe uglavnom vole da na prečagi drže nožice ili da im tu zakačite igačke. Može da se otvori. Zakopčavanje je na 5 tačaka i kaiševi preko ramena imaju sunđerasti deo da bebi bude udobnije. Deo za noge se takođe može podešavati.

    Točkovi su manji i dupli, što nije idealno rešenje, ali tu svakako morate vagati i odnos cene. Dobra stvar je što se lako po potrebi mogu skinuti, ako vam bude potreban dodatni prostor.

    Ručke su razdvojene, što je još jedna mana, kada je vožnja jednom rukom u pitanju, ali i uobičajena pojava kod kišobran kolica i takvog načina sklapanja.

    Chipolino Ergo kiobran kolica 4

    Korpa za odlaganje stvari je u istim tonovima kao i ostatak kolica. Malo je manja, ali to je očekivano obzirom na model i težinu kolica. Dovoljna je da stavite ono što vam je potrebno ili neku kesu voća, na primer.

    {loadmodule mod_banners,Banner google u članku}

    Dimenzije Chipolino Ergo kolica

    Dimenzije otvorenih kolica: 63 x 48 x 98 cm

    Dimenzije sklopljenih kolica: 106 x 28 x 26 cm

    Težina kolica: 6,4 kg

    Chipolino Ergo kiobran kolica 5

    Cena Chipolino Ergo kolica

    Cena ovih kolica kreću oko 50-55 evra zavisno od internet prodavnice. Chipolino Ergo su odlična kolica u odnosu na cenu. Daleko su kvalitetnija od svih drugih bugarskih i poljskih proizvođača u čijem se cenovnom rangu kreću. Modeli kišobran kolica koja su kvalitetnija i modernija su bar dvostruko skuplja. Ukoliko vas zanima ovaj model kolica, možete ih kupiti ovde – KLIK.

    Chipolino Ergo kiobran kolica 6

    Prednosti Ergo kolica

    – atraktivan dizajn;

    – dodatna drška za nošenje kada su sklopljena; 

    – dovoljno velika tenda i kvalitetan materijal;

    – prečaga na kišobran kolicima;

    – način sklapanja;

    – udobna, lako upravljiva kolica;

    – odličan kvalitet u odnosu na cenu.

    Mane Chipolino Ergo kolica

    – korišćenje kolica tek od 6 meseci;

    – nemaju dodatke u vidu zimske navlake, torbe i slično;

    – točkovi predviđeni samo za gradsku vožnju;

    – razdvojene ručke i nešto manja korpa.

    Chipolino Ergo kiobran kolica 7

    *Tekst je rađen u saradnji sa prodavnicom Dečiji izlog.

     

  • Najlakša kišobran kolica – Chipolino Kikki

    Chipolino Kikki kišobran kolica

    Skoro nisam pisala novi blog, a svakodnevno dobijam po neko pitanje na koje nekada umem, a nekada ne da odgovorim. Razlog tome je gomila kolica nekih novih proizvođača koji nude svoja kolica samo online, a ja nisam neko ko voli da priča napamet jer se više puta pokazalo da materijal, točkove i slično ipak morate uživo videti.

    Sada je došlo vreme da ipak kupim i kišobran kolica, iako nisam neki ljubitelj i to sam više puta spominjala. Razlog tome je što su mi sada neophodna mala kolica koja lako mogu da unesem u autobus koji nije niskopodni, jer se često vozim. Sa Chipolino Etro se bez problema vozim autobusom, ali samo ako su niskopodni. U one stare autobuse ne mogu čak ni svaka kišobran kolica da se unesu rasklopljena.

    Chipolino Kikki kiobran kolica

    Pročitaj više:
  • Koja kolica odabrati od modela 3u1 ili 2u1?

    Prenosim vam još jedno pitanje koja kolica odabrati koje sam dobila. ovo je takođe jedno od češćih, jer za prvo dete roditelji nekada žele da kupe kolica koja će koristiti i za narednu decu ili ih dati nekom da naslede ili pak, prodati. Više puta sam navodila da ja pre podržavam kupovinu očuvanih kolica, umesto kupovine novih koja su lošeg kvaliteta. Pre neki dan sam objavila i odgovor na pitanje koja kolica odabrati ukoliko je budžet 150 evra, pa i to možete pogledati OVDE.

    Koja trio ili duo kolica odabrati?

    Poštovana Tamara,
    pročitala sam par vaših članaka na temu kolica i autosedišta. Vi ste dali najpotpuniju analizu onoga što jednoj mami treba i stvarno sam sa zadovoljstvom čitala. 
    Ja sam mama po prvi put, tj. biću za tri meseca. Suprug i ja smo odlagali kupovinu do trećeg tromesečja najviše da se što više informišemo o tome šta je najbolje za našu bebu, s obzirom da nemamo nikog iz okruženja sa malom decom a ovo nam je prva beba.
    Ono što mene najviše zanima je koja su to kolica, u moru kolica na našem tržištu, koja vrede uzeti. Pomalo zazirem od ovih light i kišobran kolica, deluju mi slabo i da će trajati svega godinu-dve. 
    Razgledala sam dosta 3u1 kolica…koliko vidim (osim izvikanih Stokke, koja su i na ružnom glasu kao estradni aksesoar), da su dosta cenjena Peg perego, Chicco urban, Bebeto Tito ili čak Roan bass. Možda sam neka i zaboravila… Da, čak sam u Madjarskoj videla neka Reggio. Znam da ceni nije verovati ali nekako mi više poverenja uliva da 3u1 kolica koštaju 50-60 000 nego 20 000 din. 
    Meni je bitno da imaju gumene točkiće jer je i naš stil života aktivan i dosta šetamo pa da bebi bude lakša vožnja, da kolica budu pre udobna za bebu nego lagana (shvatila sam da udobnost ide zajedno sa težinom kolica), da su laka za manevrisanje u vožnji, da imaju jednu ručku za guranje i da obuhvataju i jaje, tj. autosedište 0 ili 0+.
    Cena koja je ok je do ili oko 600e, toliko smo u mogućnosti da izdvojimo, svakako planiramo još dece pa smatramo da bi nam bolja kolica valjala i za kasnije.
    Nadam se da nisam bila preopširna i dosadna, ali verujte mi da sam izgubljena u toliko različitih modela i da bi mi baš došao dobro savet nekog iskusnog. Ako budete našli vremena da mi date neki predlog ili bar kratak savet, bila bih vam jako zahvalna. 

    Veliki pozdrav i hvala unapred!
    Anja

    Odgovor vezan za to koja kolica odabrati, kada su u pitanju 2u1 ili 3u1

    koja kolica odabrati
    Koja kolica odabrati?

    Poštovana Anja,
    Mogu Vam reći da je ono što ja primećujem veoma mali broj kvalitetnih kolica za relativno razuman novac. To je upravo ono što biste Vi želeli i ja potpuno razumem. Slično sam i ja birala za prvo dete. Tada sam vagala između Ingelsina Avio i Neonato Synchro Sport. Izbor je pao na Neonato i o tome sam pisala OVDE. Nažalost, nijedan od ova dva modela se više ne proizvodi.

    Možete da razmislite o Inglesina Trilogy. Mislim jedino da je problem što postoji samo opcija 2 u 1, bez korpe, koliko sam ja proveravala OVDE. Mada, ako ja računam dobro, beba će se roditi u proleće i već u aprilu će Vam biti ok da ne bude previše ušuškana. Da je u pitanju oktobar, onda bi već bilo bolje da imate korpu. Takođe možete da pogledate i Graco Evo, kao i neki od Chicco Trio modela

    Kada sam spomenula Neonato, oni zapravo potiču iz firme koja proizvodi i Cam. Sada Neonato proizvodi samo dosta skup i moderan model, ali možete da pogledate neka Cam kolica. Njihove modele često preporučujem jer mi se čini da su najbolji odnos cene, dizajna i kvaliteta za ljude koji planiraju više od jednog deteta. Uz to, dobijate svu potrebnu dodatnu opremu i nema potrebe da razmišljate o detaljima kao što je torba za pelene i slično.

    Ono što se meni još dopada su Cybex kolica i sa kvalitetom nema greške, samo je pitanje ličnih afiniteta i koliko se Vama dopada njihov svedeni dizajn. Još o upoređivanju nekih modela tog cenovnog ranga, uključujući i jedan Cybex model možete čitati OVDE.
    Ukoliko imate još neko pitanje, javite se. Pozdrav,
    Tamara

    Pročitajte još:

    Klasična kišobran kolica – Chipolino Ergo

    Najlakša kišobran kolica – Cipolino Kikki

    Ovde možete pročitati i ostale recenzije kolica: KLIK.

  • Koja kolica odabrati za stariju bebu?

    Nisam dugo pisala na temu kolica za bebe iz prostog razloga što se nisam dugo bavila novim modelima na tržištu, već nekim drugim sferama. Svima koji me pitaju za određeni model uvek naglasim ako ga nisam probala i videla uživo. Tako sam morala da ostavim bez preporuka i neke koje su zanimali modeli koji se mogu kupiti u Hrvatskoj ili Mađarskoj.
    Obzirom da skoro svakodnevno odgovorim po neko pitanje vezano za određeni model kolica, rešila sam da neke interesantnije mejlove podelim javno, obzirom da su ove nedoumice vrlo česte. Jedno od njih je pitanje moje imenjakinje o izboru kolica za bebu od nekoliko meseci, kojoj ne trebaju auto sedište ili korpa.
  • Oporavak nakon porođaja – gost bloger

    Kada se osvrnem na svoju trudnoću, porođaj i negu deteta, sećam se samo lepih stvari koje su mi oplemenile život i učinile me boljom, samosvesnijom i hrabrijom ženom.  Kako biste na vreme bile pripremljene za sve što dolazi, osvrnuću se i na jedini, za mene ne tako lep period, koji je usledio nakon porođaja.

    Oporavak nakon porođaja

    Postporođajni period svaka žena doživi i preživi na svoj način. Ono što treba da vas teši i hrabri kada vam bude najteže jeste upravo činjenica da će sve to brzo proći i nastupiće vreme sreće i uživanja koje ste itekako zaslužili. Većina žena već posle tri nedelje počinje da se vraća ”na staro”, dok drugima treba i do 2-3 meseca. Pokušajte da budete strpljive i smirene koliko je to u vašoj moći, i što je najvažnije, ne ustručavajte se da zatražite pomoć. Najveća podrška i oslonac će vam svakako biti partner, ali isto tako, nemojte odbijati  ni pomoć drugih vama bliskih ljudi.

    Pročitaj više:
  • Savršena kolica za bebu

    Poslednjih dana, dobila sam više od deset mejlova sa pitanjem da preporučim konkretan model kolica, kao i pitanja koji proizvođač kolica je najbolji. Sa jedne strane, bezvezno mi je da širim priču u smeru nije to baš tako, ali ja zaista nikome ne mogu da odgovorim na to pitanje u jednoj rečenici.

    Da li postoje savršena kolica za bebe?

    Na ovo pitanje sam uglavnom pokušala da odgovorim još svojevremeno u postu – Koja su najbolja kolica za bebu, takođe sam i o svojim izborima pisala u postu – Kolica koja smo mi koristili. Naravno da ne postoje kolica za bebu koja ispunjavaju sve uslove, pod ovim SVE mislim i da takva kolica ne treba da koštaju malo bogatstvo.

    Da postoje savršena kolica, zar ne mislite da bi svi do sada samo njih kupovali?

    Pročitaj više:
  • Kolica za bebe u 2018. godini

    Koja kolica za bebe su se kupovala prošle godine i šta nas očekuje u 2018. godini?

    Poslednjih godina u Srbiji je napravljena velika promena na tržištu, a ovo su kolica za bebe u 2018. godini na koja smo obratili pažnju. Potpuno neočekivano, u odnosu na naše navike, stil života i dosadašnje izbore, prilike su se promenile u korist novih proizvođača. U toku je ekspanzija poljskih kolica, koja su u velikoj meri potisnula sve najpoznatije prodavce kolica za bebe, favorite prethodnih godina na ovom tržištu.

    Zaboravljeni Chicco

    Najbolji pokazatelj promena na tržištu Srbije je Chicco. Kako smo nekada voleli da kažemo „Čiko“, apsolutni favorit na ovim prostorima, još od pre 30 godina, gotovo je marginalizovan. Jedini prodavan model ovog proizvođača na našem tržištu je Chicco Urban. 

    Osim Kika (Chicco), svi italijanski proizvođači – Cam, Inglesina, Peg Perego, Neonato bili su omiljeni u Srbiji sa opravdanim razlogom. I danas su ta kolica najbolji spoj cene i kvaliteta. Imaju različite modele koji zadovoljavaju sve ukuse, dizajn je uglavnom perfektan sa akcentom na detaljima. Ova kolica, u velikoj većini slučajeva, osim kada je u pitanju, na primer, model Ingesina Classica imaju lako sklapanje. Inglesina je još davno patentirala sklapanje kolica jednom rukom.

    kolica za bebe u 2018
    Kolica za bebe u 2018. godini

    Pročitaj više:

Back to top button